DC FINANSE sp. z o.o.

Doświadczenie od 2011 roku

220+

zadowolonych klientów

500+

umów obsługiwanych u klientów

7+ lat

śr. doświadczenie naszych specjalistów

Spółka DC Finanse została założona w lipcu 2015 roku, jednak początki jej działalności sięgają do roku 2011. Wtedy to w ramach rozwoju spółki DC Centrum powstał plan stworzenia nowego działu, jako uzupełnienia do świetnie rozwijających się w tamtym czasie usług w zakresie pozyskiwania dotacji.

Stworzenie tego działu ówczesny zarząd powierzył Dawidowi Laskowskiemu (Prezesowi spółki DC Finanse w okresie od lipca 2015 do dnia dzisiejszego). Rozpoczęto od intensywnych szkoleń i pozyskania odpowiedniej kadry, która mogłaby świadczyć usługi księgowe. Zespół zaczęto budować w 2012 roku, podpisano w tym czasie pierwsze umowy na prowadzeniu usług księgowych i kadrowych. Z pierwszymi klientami, którzy do nas trafili, będziemy w przyszłym roku obchodzić 10-lecie współpracy. Lata 2012-2014 to okres poświęcony głównie na pozyskiwanie klientów i tworzenie odpowiedniej struktury w powiązaniu z działalnością dotacyjną.

W połowie roku 2015 walne zgromadzenie wspólników podjęło decyzję o wydzieleniu ze spółki DC Centrum całego działu księgowości i kadr w celu utworzenia nowej spółki. W lipcu 2015 powstała spółka DC Finanse, do której miesiąc później został przeniesiony zespół księgowo-kadrowy. Od tego momentu tworzy się już historia samego DC Finanse.

W roku 2016 spółka przeniosła się do biura na ulicy Śniadeckich 15/2, pod którym to adresem pozostała do roku 2022 (kiedy przeniosła się na ul. Składową 5b). Od początku tego roku przez kolejne dwa lata zarząd spółki skupiał się na tworzeniu odpowiednich działów, stworzono osobny dział księgowości i osobny dział kadr. W spółce postawiono na rozbudowę zespołu złożonego z pracowników o mniejszym doświadczeniu. W biurze zrobiło się tłoczno, każdy dawał z siebie wszystko i pracował z pełnym zaangażowaniem, niemniej jednak nikt z pracowników, którzy dołączyli do spółki w tamtym okresie, nie został z nami na dłużej, ale warto wspomnieć, iż większość z tych osób z powodzeniem wykorzystało wiedzę i doświadczenie w dalszej karierze.

W tych latach zarząd spółki skupiał się też na analizie rentowności odpowiednich działów, doszło do rozdzielania faktur za usługi księgowe i kadrowe oraz wyodrębnienia kosztów wg tych samych kryteriów. Z racji doświadczenia Prezesa Zarządu, który pełnił w przeszłości rolę kierownika controllingu, w spółce tworzy się coroczny budżet i analizuje wyniki na bieżąco. Tego typu usługi spółka wdrożyła również u swoich klientów, nawiązując współpracę z doświadczonymi partnerami.

W kolejnych latach począwszy od roku 2018, zmieniono procedurę rekrutacji. Spółka z roku na rok sięga po lepszych fachowców, wokół których buduje zespoły. Ogromny nacisk kładzie też na ciągłe podnoszenie kwalifikacji - zespoły biorą udział w szkoleniach zewnętrznych, a poszczególni pracownicy wysyłani są na kursy dokształcające. Wszystko to sprawia, iż struktura zespołu staję się coraz bardziej stabilna, a jakość usług wzrasta. Spółka buduje bazę partnerów, związanych z usługami około księgowymi, w tym z doradcami podatkowymi, prawnikami oraz partnerami pozyskującymi kapitał.

Co będzie dalej?
Nowy ład pokaże...

Poznaj

Nasz zespół

wymóg uzyskania zgody organu spółki

Jak działamy i budujemy zespoły?

Poznaj pracowników DC Finanse!

pojecie osoby wspolpracujacej

Dowiedz się

Co sądzą nasi klienci?

DC Finanse od 2019 roku rozlicza nam finanse i prowadzi kadry. Bardzo wysoka jakość usług przy akceptowalnej cenie. Terminowość, skrupulatność i szybkie wsparcie nawet w nietypowych sprawach. Niemal zapomniałem, jak wyglądają urzędy z wewnątrz, a przeszliśmy w międzyczasie pozytywnie kilka kontroli. Jak ktoś chce się skupić na swojej pracy, to polecam to biuro jako doskonałe wsparcie.
Jacek Filipowicz
Bardzo polecam ! Wszystko na czas, dokładnie i rzetelnie. Korzystam od 2018 roku i jestem szczerze zadowolona. DC Finanse pomogli mi wyjść z trudności, których narobiła mi wcześniejsza księgowa.
Joanna Gruszczyńska

Artykuły

Ostatnio na blogu

Księgowość e-commerce: wystawianie faktur po rejestracji do procedury OSS

W poniższym artykule omawiamy najważniejszy element OSS jeśli chodzi o kwestie praktyczne, czyli wystawianie dokumentów sprzedaży. Celem zrozumienia tego obszernego zagadnienia zachęcam do zapoznania się z wcześniejszymi artykułami dokładnie wyjaśniającymi materię tej procedury uproszczonej. W dzisiejszych czasach większość przedsiębiorców decyduje się na automatyzację w swoich działalnościach e-commerce. Może ona przybrać trojaką formę: Autorskich aplikacji najczęściej…

Występowanie i dokumentacja przesunięć magazynowych w e-commerce

Przedsiębiorcy korzystający z procedury OSS mają możliwość sprzedaży towarów nie tylko na terytorium Polski. Swoją działalność mogą rozszerzać również o inne kraje. Niekoniecznie w każdym z tych krajów spółka musi posiadać własną powierzchnię magazynową. Jednak ich obecność w diametralny sposób wpływać będzie na sposób rozliczania dokonywanej sprzedaży. Więcej o możliwościach i ujmowaniu transakcji w artykule:…

Modele logistyczne w działalności e-commerce: wady i zalety magazynów FBA i FBM

Prowadzenie działalności e-commerce może wymagać od przedsiębiorcy posiadania wielu magazynów (także tych poza granicami kraju, w którym posiada siedzibę działalności). Wszystkie magazyny zarządzane przez właściciela działalności mogą się dzielić na dwa typy: zarządzane przez niego osobiście, zarządzane przez podmioty trzecie (w głównej mierze są za to odpowiedzialne platformy sprzedażowe). W dzisiejszych czasach wiele platform sprzedażowych…