Księgowość Online - SALDEO SMART

Dzięki Salde SMART, jako biuro księgowe możemy udostępnić Państwu program do fakturowania i śledzenia płatności. Dodatkowo mogą państwo sami wrzucać skany dokumentów, które dokumentują Państwa koszty. My, jako biuro rachunkowe online dla Państwa te dokumenty zaksięgujemy i podamy informacje, które są potrzebne do prowadzenia małego przedsiębiorstwa. Dodatkowo wszystkie dokumenty jakie zostaną umieszczone w systemie podlegając archiwizacji na okres 5 lat. Żebyśmy mogli w pełni nazywać się biurem rachunkowym online, dzięki specjalnie utworzonej grupie dyskusyjnej na FB – Rozpoczynam Własną Działalność – mogą Państwo zadawać pytania, na które odpowiedzi udzielą nasi pracownicy, a także doświadczenia wymienią inni członkowie grupy.

Zeskanuj swoje dokumenty i korzystaj 24h / dobę z elektronicznego archiwum, które tworzy się dla Ciebie automatycznie.

KORZYŚCI DLA CIEBIE

Program do wystawiania faktur i bezpieczne archiwum dokumentów 24h/dobę.

W SaldeoSMART Klient ma możliwość wystawiania wielu rodzajów faktur (VAT, zaliczek, korekt …) i wysłania ich mailem bezpośrednio do kontrahenta. Dodatkowo archiwum dokumentów ze skanami zawsze jest pod ręką, a dzięki wyszukiwarce ich odnalezienie jest niezwykle proste.

Historia rozliczeń księgowych online.

Biuro rachunkowe przesyła przez Saldeo rozliczenie każdego miesiąca. Dzięki temu tworzy się historia wyników firmy, należnych podatków oraz składek ZUS. Dodatkowo rozliczenie prezentowane jest na graficznych wykresach, które ułatwiają analizę. E księgowość pozwala na kontrolę płatności podatków i składek ZUS, a dzięki automatycznym przypomnieniom na maila, Klient nie spóźni się z wymaganymi płatnościami.

Przepływ dokumentów bezpośrednio do biura.

Rachunkowość online  pozwala łatwo i szubko przesyłać dokumenty między klientem a biurem, dzięki czemu obie strony są wstanie zaoszczędzić czas i pieniądze związane na przejazdy przez zakorkowane miasto. Przekazywanie dokumentów przez Saldeo SMART jest znacznie bezpieczniejsze niż klasyczną drogą mailową.

Baza dokumentów kadrowych.

W Saldeo SMART jest wydzielona przestrzeń na dokumenty dotyczące pracowników (umowy, aktualne zaświadczenia, wnioski urlopowe czy badania). Biuro rachunkowe może załączać da pracowników przygotowane listy płac czy inne dokumenty. Dzięki temu są pod ręką 24h/dobę.

Bieżący bilans zysków i strat.

System, w oparciu o faktury sprzedażowe i kosztowe, na bieżąco prezentuje Klientowi szacunkowy wynik jego firmy w danym miesiącu. Dzięki temu, w każdym momencie miesiąca ma wgląd w zyskowność firmy. Pełna księgowość online – to teraz możliwe.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ - NAPISZ DO NAS